Sådan accepteres domæner i Exchange
Exchange-serveren giver dig mulighed for at acceptere eller afvise mails fra bestemte domæner. Du kan opdatere indstillingerne for at acceptere domæner i Exchange ved at følge disse trin:
- Trin 1: Åbn Exchange Administration Center
Gå til Exchange Administration Center ved at åbne en webbrowser og indtaste webadressen for Exchange Administration Center i adresselinjen. Log ind på din Exchange-administratorkonto. - Trin 2: Åbn mailflow
Når du er logget ind på Exchange Administration Center, skal du vælge “mailflow” i venstre side af skærmen og derefter vælge “accepterede domæner”. - Trin 3: Tilføj et accepteret domæne
For at tilføje et nyt accepteret domæne skal du klikke på “tilføj” og derefter indtaste det nye domænenavn. Klik på “gem” for at gemme dine ændringer. - Trin 4: Bekræft ændringerne
Efter at have tilføjet et accepteret domæne, skal du klikke på “gem” for at bekræfte ændringerne. - Trin 5: Opdater dine regler for spamfiltrering
For at sikre, at mails fra det accepterede domæne ikke bliver fanget af spamfiltreringsregler, skal du opdatere dine spamfiltreringsregler og tilføje det accepterede domæne til undtagelseslisten.
Det gør du i proxmox/PMG under mail proxy i listen til venstre hvor du vælger relay domain og tilføjer det ønskede domæne.