DCGR vidensdatabase
< Alle emner
Print

CRM program-crash

I sjældne tilfælde kan programmet lide skade og skal erstattes af udviklingsversionen.

Det gælder kun frontenden. Hvis programmet crasher erstattes det med udviklingsversionen. Da udviklingsversionen peger på en backend med testdata, der typisk er lidt ældre end udviklingsversionen, skal frontenden linkes til drifts-backend’en.

Denne fremgangsmåde er i øvrigt den samme som foretages, når en ny version lægges på efter ændringer.

Udviklingsversionen ligger på følgende lokation:

  1. Først skal Access være lukket ned ved alle brugere – dette er tilfældet når låsefilen ikke længere kan ses.
  2. Kopiér SUSAM CRM fra R:\Udviklingsdatabase til R:\
  3. Sig ja til at overskrive filen på destinationen
  4. Åbn SUSAM CRM samtidig med at Skift-tasten holdes nede
  5. Access åbner nu med navigationsruden vist
  6. Højreklik på en vilkårlig tabel og vælg styring af sammenkædede tabeller
  1. I dialogboksen der kommer sættes kryds i ”Spørg altid efter en ny placering” og klik på ”Markér alt
  1. Brows dig frem til R:\SUSAM CRM_Backend og tryk OK.
  2. Luk CRM og start op på normal vis for at sikre, at alt er som det skal være.
  3. Evt. kan man for at være 100% sikker køre pkt. 4 til 7 igen for at tjekke, at CRM er linket til den rigtige backend (R:\SUSAM CRM_Backend)

Tags:
Indholdsfortegnelse
Go to Top